Selam kızlar 10+4 olduk bulantım çok var ilaç falan kâr etmiyor 1 gün iyiysem 2 gün kötüyüm yediğimi çıkarıyorum
Benim 12 haftalıkken baya baya bitti. Şimdi de arada sabahları uyanınca oluyor..24 haftalığız
1,512,512 soru
24,670,128 cevap
367,210 kullanıcı