Selam kızlar 10+4 olduk bulantım çok var ilaç falan kâr etmiyor 1 gün iyiysem 2 gün kötüyüm yediğimi çıkarıyorum
Benim 12 haftalıkken baya baya bitti. Şimdi de arada sabahları uyanınca oluyor..24 haftalığız
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı