2 takım 0-3 al. Ben ilk dogumumda 1 tane almistim digerleri 3-6 idi. Ama kanlı olmustu ilk giydiği. 3-6 giydirdik sonrasinda ama o da büyük geldi ve komik durdu
1,512,234 soru
24,666,665 cevap
367,030 kullanıcı