835 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde sordu

Kızlar beni yanlış anlamayın ama hamileyim diye eşim yanıma hiç yaklaşmıyor bebeğe bir şey olur korkusuyla sizin eşleriniz de böylemiydi

17 Cevap

0 oy
cevapladı

Aynı benim herif 😀😀

+1 oy
cevapladı

 gayet normal canım benim eşimde bir dönem Bayağı diretmişti birlikte olmayalım diye adamı Zor ikna ettim😀

(187 puan) yorumladı
Benim de yapma diyorum ama dinlemiyor
0 oy
(96 puan) cevapladı

Canım benm sen üzme kendini çok doğal ilk hamileliğimde düşük tehlikesi vardı diye eşim 10 gün ayrı yattı korkudan 

0 oy
cevapladı

Benim eşimde aynen öyle kızlar yalnız değilmişim :D bende acaba benim adamda mı bi sorun var diye düşünüyodum çok şükür ki normalmiş :D

0 oy
cevapladı

Evet. Merak etme) bebegin sagligi icin boylesi daha iyi zaten hamileliyin 9cu ayndayim 10 kez olduk veya olmadik hamilelik boyunca 

0 oy
(13 puan) cevapladı

Aynen benim eşimde oyle bebeğe bisey olur diye yaklaşmıyorlar canım 

(54 puan) yorumladı
Yasasin bi ben degilmisim cok korkuyordum esim bana yaklasmiyor beni aldatiyor diye :))
yorumladı
Korkma canım benim bebeğe bisey olur diye yaklasmiyor
yorumladı
Esime neden bana yaklasmiyorsun diye sordugumda cok kucuk daha cocuga bisey olur cevabini aliyordum  bende zaten
(6 puan) yorumladı
Bak ne güzel işte eşimde bna dedi aynısını canım o yüzden eşinden suphelenme
yorumladı
Tamam canm artik suphelenmem :))
yorumladı
:)) bebeğini düşün sen canım
yorumladı
Tabiki oncelik bebegimin :)
(6 puan) yorumladı
Aynen öyle canım
0 oy
(358 puan) cevapladı

Ben nisan 25 de hamileliğimi öğrendiğimden beri yakinlaşmadik.bide düşuk tehlikesi vardi ondan.bizede 3 haftayi geçti.

0 oy
(433 puan) cevapladı

İlk zamanlar evet korkuyor insan bir şey olur diye 

0 oy
(101 puan) cevapladı

Benmkde aksine uzak durmuyo

yorumladı
aynen benimde öyle. Bu konuları doktorunuza sorun düşük tehlikesi yoksa bebek için hem
faydali hem de dogumu kolaylaştıriyo.
0 oy
(295 puan) cevapladı

Benim kocamda ilk 3 ay çok tedirgindi ama şuan hiç öyle bişey yok :D

yorumladı
Eşler korkuyoo
0 oy
(385 puan) cevapladı

Benimki de tam tersi sürekli sırnaşıyo:)

(248 puan) yorumladı
benimkinden 6 .haftamda kadar uzak durdu şimdi durmuyo ama
(295 puan) yorumladı
Uzak olmasın zaten ya benim canim sıkılır  :))
(248 puan) yorumladı
ya canım sıkılmasından ziyade kendimi kötü hissederim gelmese  aman gelsin mutlu oluyorum ben mutlu olunca eminim bebegimde mutlu oluyo
yorumladı
:) Aynen öyle valla kesinlikle katılıyorum. Zaten doğum yaptıktan sonra 2 ay uzak duracaklar nerdeyse yazik ikimizede :)
0 oy
(43 puan) cevapladı

Bi benimki saldırıyı heralde

(295 puan) yorumladı
Bizim kocada atış serbest dio :)
0 oy
(209 puan) cevapladı

Ah ayni bnim adam demekki bende yanlz degilmisim neymis cok kucukmus kirilacak gbiymis bebegimiz :):)

0 oy
(23 puan) cevapladı

Bizde oyleyiz canim yalniz degilsin;) Ama bu karari ikimiz aldik su anlik kucuk diye korkuyioruz.

0 oy
(2,570 puan) cevapladı

Ne güzel ışte merhametli kocalarimiz var :) şanslıyız bence. Kimileri düşük riski olsa dahi zorlar, hiç umursamaz.

yorumladı
Slm kızlar yazılarınızı okuyunca yanlız olmadığımı anladım bende. :)) 18 haftadayız bizde hamile olduğumu öğrendikten sonra hiç olmadı. Ve ben rüyamda eşimi bi başkasıyla görüyorum bu beni üzüyor tabi kızgınlığım eşimden çıkarıyorum garibim sesini çıkarmıyor bile :)))
yorumladı
Biz de öyle canım, hamile kaldığından beri hiç ilişkiye girmedik 16+5. Eşim bana ayıptır söylemesi kiyafetsiz bile bakmıyor kafasını çeviriyor :) ben hiç üzülmüyorum. Onlarda da babalık içgüdüsü oluşuyor, ya istemeden bebeğine zarar verirsem diye.Bazen diyorum hiç olmiycak mi acaba, bebegimiz sağlıklı olsun riske atmayalım diyor, bilakis mutlu oluyorum
yorumladı
Aynen katılıyorum biz bide dört yıl aşılamaydı tüp bebekti doktor doktor gezdik tabi bunlarında etkisi çok büyük.
yorumladı
Biz de ilk bebegimizi kaybettik, kalbi durdu. Bu ikinci tabi insanın içinde her zaman bi korku oluyor.Allah büyük ınş. Sagliklica hayırlı doğumlar yaparız, bu da bi geçiş süreci. Dünyaya gelince herşey çok daha güzel olur.
yorumladı
Rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin de gerisi çok mühim değil.
0 oy
(947 puan) cevapladı

Aynen  öyle benim eşim de öyle uzaklasmasinlar da bizden başkaa bir şey istemiom

0 oy
cevapladı

Yok ya benim ki tam tersine hamileyken daha çok cekıcısın seksısın diye ayrılmıyor

İlgili sorular

10 cevap 349 göst.
22 Temmuz Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde hatice'e (418 puan) sordu
8 cevap 596 göst.
33 cevap 2,090 göst.
3 Temmuz Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dny16 (7 puan) sordu
13 cevap 881 göst.

28,335 soru

142,451 cevap

194,168 yorum

9,347 üye

Uygulamamıza 5 yıldız vererek bizi mutlu edebilirsiniz :)



...