Canım başka 1 doktor a git ve hikayeni anlat
Eğer gerek yok derse güvenebilirsin..
Rabbim inşallah kucağına almayı nasip etsin (:
doktoruna kesinlikle güven canım.. bence en iyi doktor en az ilaç veren hatta hiç ilaç vermeyen.. çok çok zorunlu kalmadıkça hamilelikte ve genel olarak hayatta ilaç kullanmamak en iyisi.. benimde iki hamileliğimde tansiyonum çıkmıştı üçüncü hamileliğimde doktorum ısrarla coraspin kullanmamı söyledi direndim içmedim şimdi 32 haftamdayım çok şükür tansiyonum iyi gidiyor.. iyiki içmemişim diyorum
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı