Normlde 32de ntsye almaya basliyolar . Ben yarin itibariyla tam 11+0 olcam 203 gun var daha bebisimin gelmesine
Benim doktorum ultrasyonda sanci gördü 33haftamda gönderdi nst girdim.... insallah sancısız sağlıklı doğduğu günleride görürüm
1,512,328 soru
24,667,819 cevap
367,084 kullanıcı