0 oy
655 göst.
28 Şubat 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (7 puan) sordu
14+1 haftalık hamileyim kontrollerimde hep tansiyonum yüksek çıkıyor doktor kardiyolojiye yönlendirdi hiper tansiyon olabilir gebelik zehirlenmesi olabilir diye bilgisi olan varsa yardım edebilirimi? 
Gebelik haftası 14+1

2 Cevap

+1 oy
28 Şubat 2019 (600 puan) cevapladı
Gebelik zehirlenmesi tansiyon yukselmesi idrarda protein kacagi odem le kendini belli eder. Eklampsi veya preeklampsi olarak arastirabilirsin gebelik haftana gore. Erken doguma sebep olabiliyor tansiyonunu kontrol altinda tutman lazim. 
28 Şubat 2019 (7 puan) yorumladı
Tmm teşekkür ederim
-Reklam-
+1 oy
28 Şubat 2019 (1,975 puan) cevapladı
Canım yüksek tansıyon gebelıkte rısklıdır dedikleri yere git bı caresıne bakılsın ablam bu sebebten bebegını 36.haftada dogurdu artık son raddeye gelmıs fark edememısler yogun bakımds frlan kaldı erken fark edılse bebegı belkıde yasamazdı ama sımdı 5 yasında kızı. 
28 Şubat 2019 (600 puan) yorumladı
Erken fark edilse bebegi yasamazdi derken neden boyle bisey dusundunuz?
28 Şubat 2019 (1,975 puan) yorumladı
Son raddesıne gelmıs cunku aynı zamanda karacıger enzımlerınde sıkıntı vardı.Erken fsrk edılse bebek alınacaktı yasama sansı olmayabılırdı
28 Şubat 2019 (7 puan) yorumladı
Yarın gidicem kesin teşekkür ederim

1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...