0 oy
539 göst.
28 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (717 puan) sordu
Kızlar 19 haftalığım Bebeğim biraz önde gidiyor üç gündür devamlı sol tarafımda bir sertlik oluşuyor çok hafif acısı var Yemek yediğimde daha çok oluyor Nedeni ne olabilir Bunu yaşayan var mı sıkıntılı bir durum mu acaba
Gebelik haftası 19

1 cevap

+1 oy
28 Şubat 2019 (2,172 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Skintili bir durumu yok . Bebek nereyi rahat bulabiliyorsa oraya toparlaniyor ama o degisirnona cok takilma annesi . O cok pozisyon degistircek dahaa . ;)) 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 996 göst.
0 oy
2 cevap 940 göst.
0 oy
2 cevap 590 göst.
25 Ocak 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Songül umut (302 puan) sordu
0 oy
7 cevap 991 göst.
15 Ağustos 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Sonsuzum (160 puan) sordu

1,512,245 soru

24,666,743 cevap

367,040 kullanıcı

...