Benimde 3 günlük bir oğlum var dil bağı var 1haftalık olunca kestirecegiz inş çok büyük sıkıntı olmaz değil mi. Ben korkuyorum.
1,512,349 soru
24,668,030 cevap
367,106 kullanıcı