Ben ikinci gebeligimi 70 le basladim 75 ile dogum yaptim kilom vardi doktor kontrolunde kiloyu ben hic almadim bebegim aldi ama bende 15 -16 haftalikken hissettim karninda kelebek var gibi hsisediyorsun genelde yattigimda daha cok hissediyordum bende zayif olanlar daha erken hissediyor diye duymustum 30.haftadan dan sonra bebegin hareketleri cok zorluyor ve yoruyor oyuzden 11 haftalik hamileyim ve keyfini cikariyorum
Asla ne alakası var ben çok güzel hissettim ve hissediyorum da yavrumu
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı