0 oy
582 göst.
26 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (233 puan) sordu
Selam kızlar bugün bi tanidigimdan 42 .haftaya girdigi icin ya suni sanciyi yada balon uygulamasini secmelerini soylemisler oda balin uygulaması istemis ilk defa duydum sizde deneyinleyen vqr mi ?

2 Cevap

0 oy
26 Şubat 2019 (322 puan) cevapladı
Bende mersk ettim nasil biseymis 
-Reklam-
0 oy
26 Şubat 2019 (83 puan) cevapladı
Bana yapildi.ben 18 haftalik hamileyken oglum kontrole gittigimde iki gun oncesinde oldugunu ogrendik.hastaneye yatirdilar .fitil tarzi ilac koydular alttan  ara ara da 3 kez agizdan ilac verdiler.bunlara ragmen acilmam olmadi.en son dr um balon takicagini soyledi.catala aldilar tekrar beni.icimde birseyi kesti gibi bir aletle ufacik .onun pesine sonda hortumu gibi bisey gecirdiler rahim agzina ucunda sonuk halde balon cinnsi bisey takiliydi.o kablonun diger ucu dizime kadar uzattilar bacagima sabit kalsin diye bantladilar.o hortumun bacakta takili olan ucundan ilac enjekte etti.iki tane.sonrasinda kaldirdilar damar yolumdanda suni sanci taktilar .surekli yurumemi ustediler .bir sure sonra sancilarla birlikte yururken balon birden cikti .tekrar baktilar catalda.balon sisince kendini atiyomus oyle dediler .baktiklarinda balonun sayesinde 2 cm aciklik olmustu.
26 Şubat 2019 (233 puan) yorumladı
Değişik bi uygulamaymis .. buarada cok gecmis olsun sizede
26 Şubat 2019 (83 puan) yorumladı
Tesekkur ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 187 göst.
0 oy
1 cevap 218 göst.
0 oy
9 cevap 1,076 göst.
18 Ağustos 2022 Doğum kategorisinde Serpil_38 (151 puan) sordu
0 oy
1 cevap 282 göst.
29 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dilara kara (289 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...