0 oy
464 göst.
24 Şubat 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (37 puan) sordu
kizzlar az once baktimda dikisim bantli sanki sagdan baaştaa dikkis ipi gorulyor uçtaan . bi sorunmudur 

4 Cevap

+1 oy
24 Şubat 2019 (1,505 puan) cevapladı
Ben hastanede bakmıstm ama bnmki ipli değildi yapıstrma seklindeydi
-Reklam-
+1 oy
24 Şubat 2019 (97 puan) cevapladı
Yok canım oyle oluyor benimde öyleydi hiç bir sorun yaşamadım yapıştırmaydı sadece baş köşelerde küçük dikiş vardı kendiliğinden kayboldu onlarda düzenli pansumamının yaptır ama 
+1 oy
24 Şubat 2019 (1,560 puan) cevapladı
Sağ ve solda olmak üzere iki uçta dikiş ipi olur cnm normal yani
+1 oy
24 Şubat 2019 (306 puan) cevapladı
İp olması normal o ipler kendiliginden dusucek yapıştırma diye bi olay yok hepimizinki ipli sadece estetık dikiş dıştan gozukmiycek  şekilde dikiyorlar diktileri  ipin uçları onlarda.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 301 göst.
13 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esraaa1222 (57 puan) sordu
0 oy
4 cevap 407 göst.
20 Ekim 2023 Doğum kategorisinde Bmkara (607 puan) sordu

1,512,482 soru

24,669,843 cevap

367,195 kullanıcı

...