Trans yağlar yüksek tuz katkı maddeleri içeriyor. Arada bir yediniz diye bişey olmaz ben de yiyorum ama sürekli tüketmek sağlıksız. Hem kilo açısından zararlı bebekten çok size kilo olur hem de yaz aylarındayız artık ödeminiz artar tansiyon sorunları yaşayabilirsiniz özellikle tansiyon bebeği etkileyebilir.