0 oy
219 göst.
10 saat önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (83 puan) sordu

18 haftalığım 16 haftadan beri bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama son 1 gündür yok gibi bu haftada hareket takibi yapmak doğru mu tecrübeli anneler bakabilir mi çok pimpirikliyim zaten Dr a gideyim mi (bu arada plasenta aşağı yerleşimli bundan dolayı da Dr erken hissetmen normal demişti) 

4 Cevap

0 oy
8 saat önce (470 puan) cevapladı

18 hafta gebelik zaten bebeğin yeni hareketlendiği ve hareketlerinde çok güçlü olmadığı haftalardır bş sıkıntı olduğunu sanmıyorum.

-Reklam-
0 oy
6 saat önce (454 puan) cevapladı

Benim 25 çı haftama kadar bir hissettim bi hissetmedim bazen öyle oluyodu ki bir kaç gün hiç bir belirti yok 25 haftadan sonra daha netleşti günlük hareketler korkmana gerek yok daha küçük bebeğin

0 oy
6 saat önce (73 puan) cevapladı

Bende 18 deyim korkma iki hafta önce aşırı hareket ediyordu iki haftadır bir yada iki kere ediyor doktor küçük olduğu için uyuyormuş yirmiiki ve yirmidort arası saymaya başlanır dedi

0 oy
6 saat önce (77 puan) cevapladı

Benimde plesenta aşağıda şuan 15 haftaliğiz hiç hareket hissetmedim daha nezaman hissederim çok merak ediyorum 16. Haftadan sonra hissedersin diyorlar ama bakalım diğer 2 çocuğumu çok erken hissetmiştim 


1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...