18 haftalığım 16 haftadan beri bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama son 1 gündür yok gibi bu haftada hareket takibi yapmak doğru mu tecrübeli anneler bakabilir mi çok pimpirikliyim zaten Dr a gideyim mi (bu arada plasenta aşağı yerleşimli bundan dolayı da Dr erken hissetmen normal demişti)