0 oy
372 göst.
1 gün önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu

Ben hamile olduğumu daha yeni öğrendim hesap yapınca 5 hafta3 gün çıkıyor ama değerlerime bakınca acil doktoru 3 haftalık falan dedi . Çok yorgunluk ve baş dönmem oluyor normal mi bu zamanlarda ve sancım oluyor (Regl sancısı gibi) ?

Gebelik haftası 5

6 Cevap

0 oy
1 gün önce (138 puan) cevapladı

Bende 5 haftalık hamileyim arda ağrım oluyor ya adet sancısı gibi halsizlik 

-Reklam-
0 oy
1 gün önce (30 puan) cevapladı

Beta değeriniz ne çıktı 

22 saat önce (2 puan) yorumladı
En son Salı günü kan verdim 360 çivarıydı
0 oy
1 gün önce (1,241 puan) cevapladı

Şiddetli sancı iyi değildir regl olma ihtimalimiz yüksek değeriniz 3 haftalık görünüyorsa kimyasal gebelik de olabilir gebeliğiniz sağlıklı da olabilir adet belirtileri ve gebelik belirtileri aynıdır o yüzden siz kadın doğumuna görünün 

22 saat önce (2 puan) yorumladı
İdrar ve kan testlerim pozitif
0 oy
1 gün önce (519 puan) cevapladı

Evet normal sabaha kadar adet sancısı oluyordu bende  kuyruk sokumu kemiği çok ağrıyordu değişik değişik belirtiler vardi yavas yavaş geçer kanama gelirse o ayri

0 oy
1 gün önce (27 puan) cevapladı

Benim de normalde 7+4 olması gerekiyor fakat ultrasonda 5+3 çıktı geç döllenme olduğundan dolayı 

0 oy
1 gün önce (8 puan) cevapladı

Bende öyle idim başta çok şükür 3 ay dolduktan sonra geçti baş dönmesi yorgunluk halsizlik hormonlardan sanirim


1,512,747 soru

24,673,323 cevap

367,392 kullanıcı

...