Ben hamile olduğumu daha yeni öğrendim hesap yapınca 5 hafta3 gün çıkıyor ama değerlerime bakınca acil doktoru 3 haftalık falan dedi . Çok yorgunluk ve baş dönmem oluyor normal mi bu zamanlarda ve sancım oluyor (Regl sancısı gibi) ?
Bende 5 haftalık hamileyim arda ağrım oluyor ya adet sancısı gibi halsizlik
Beta değeriniz ne çıktı
Şiddetli sancı iyi değildir regl olma ihtimalimiz yüksek değeriniz 3 haftalık görünüyorsa kimyasal gebelik de olabilir gebeliğiniz sağlıklı da olabilir adet belirtileri ve gebelik belirtileri aynıdır o yüzden siz kadın doğumuna görünün
Evet normal sabaha kadar adet sancısı oluyordu bende kuyruk sokumu kemiği çok ağrıyordu değişik değişik belirtiler vardi yavas yavaş geçer kanama gelirse o ayri
Benim de normalde 7+4 olması gerekiyor fakat ultrasonda 5+3 çıktı geç döllenme olduğundan dolayı
Bende öyle idim başta çok şükür 3 ay dolduktan sonra geçti baş dönmesi yorgunluk halsizlik hormonlardan sanirim
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı