Aranızda yeniyim bugün sabah 11.30 da sümüksü bir yapıda kanamam oldu sonra sildikçe peçeteye gelen hafif hafif kanamam oldu acile gittim korkulacak birşey olmadığını söyledi. 10 gündür yoğun öksürüğum var bunun içinde ilaç kullanıyorum ama asla iyileşemiyorum bana bir tavsiyeniz var mı hamile olupda benim gibi grip ve öksürüğü geçmeyenlsr yardımcı olursanız çok mutlu olurum...