Ben kimyasal gebelik geçirdiğimde söylemiştim düşük oluyor diye beta baktırmam gerekiyor demiştim almışlardı direk kan sizde beta baktırmak istiyorum deyin alırlar bence gebeliğimi yeni öğrendim deyin ona göre kaç olmuş yazar misiniz burayada İnşallah sağlıklı ilerliyorsunuzdur