Merhaba 11 de çıktım ameliyattan ıkıncı sezeryan oldu 38 +3 de oldu çok şükür rahat gectı ameliyat anı da korktuğum gıbı olmadı sadece ilk ayağa kalkış zordu onunda sımdı yaptım uyuşukluk geçince ağrılar başlıyor dayanamayacak kadar degıl yanı rabbım sızece kolay dogumlar versın