Yüzüstü bile yatabilirsiniz. Rahminiz henüz küçük dışarıdan hissedilmez. Kese embriyo kalp atışı henüz görülmemiş bile olabilir erken hafta çünkü. 4. Ayda artık rahim biraz daha göbek deliğine yaklaşmaya başlıyor. Artık ufak bi top varmış gibi hafif bastırınca hissedebiliyorsunuz ve Yüzüstü yatmak rahatsız etmeye başlıyor. 24-25. Haftalardan sonra bebek de büyüyor toplar damarlara baskı yapmaması için sırt üstü yatmak önerilmiyor. Sol daha iyi olsa da tam sağ yatmak da sorun değil. Sırt üstü yattığınızda zaten vücut dönmeniz için sinyaller veriyor. O yüzden kendinizi kasmayın. Nasıl rahat uyuyorsanız öyle yatın. Zaten artık o şekilde yatamadığınız zaman nefesiniz değişiyor yanlışlıkla döndüyseniz uyanıyorsunuz. Kendinizi şu şekilde yatmalıyım diye şartlamayın sonra kolunuz omzunuz ağrıyor :)