0 oy
328 göst.
17 saat önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (254 puan) sordu

66444.1 beta değerim ikinci gebeliğim ama yine çok anlamıyorum ya :) geçen cuma kan testi verdim değerim bu değer nasıl acaba yarın doktor randevum var 

Gebelik haftası 6+2

2 Cevap

0 oy
16 saat önce (238 puan) cevapladı

6 hafta bu değer normal gözüküyor

15 saat önce (254 puan) yorumladı
Hayırlısı ile yarın bı doktora gidicem bakalım nediycek tesekur ederim cevaplarınız için
9 saat önce (238 puan) yorumladı
Rica ederim sende başka belirtiler varmı normal bir hamileliğe göre daha yoğun olurmuş belirtiler
6 saat önce (254 puan) yorumladı
Benim inanılmaz mide bulantım var ve sürekli yorgun hissediyorum kendimi sol kasigim agriyo özellikle onun dışında yok
6 saat önce (238 puan) yorumladı
4. Hamileliğim ama ilk defa kendimi bu derece bitkin hissediyorum sürekli basım dönüyor uykum var  ilk defa gögüs lerim bu kadar sızlıyor birde üst iç çamaşır olmuyor  6 haftalık daha  2 doğum yaptım ilk defa böyleyim
-Reklam-
0 oy
16 saat önce (1,050 puan) cevapladı

İkiz felan olabilir mi baya yüksek çıkmış yada erken döllenme mi acaba 

15 saat önce (254 puan) yorumladı
Hiç bilmiyorum ki bayaa yüksek ama ilk gebeligimdede kan testim böyle yüksek çıkmıştı sağlıklı olsun da inşallah
14 saat önce (163 puan) yorumladı
Benim ikiz ama bu kadar yüksek çıkmamıştı
14 saat önce (970 puan) yorumladı
Beta da ikiz gebelik belli olmaz ki ayrhca hanimefendinin nerdeyse 15 gün falan geçmiş bir adet gecikmesi var galiba çok normal
13 saat önce (254 puan) yorumladı
Maşallah rabbim sağlıkla kucaginiza almayı almayı nasip etsin

İlgili sorular


1,512,341 soru

24,667,972 cevap

367,100 kullanıcı

...