0 oy
287 göst.
22 saat önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu

Arkadaşlar benim son adet tarihim 21 mayis eşimle yan yana geldiğimiz tarih 6.7 haziran 21 haziranda test yaptım ikiside pozitif beta değerim 1989 ama kese gorunmuyor normalmi vajinal ultrasonda görünmesi lazım dedi dis gebelik olabilir dedi

3 Cevap

0 oy
22 saat önce (265 puan) cevapladı

Beta artisiniza hic bakilmadi mi 

22 saat önce (4 puan) yorumladı
Yarın tekrar bakılacak
22 saat önce (265 puan) yorumladı
Ben dis gebelik gecirdim ama benim beta degerim hic bu degerleri gormedi. Insallah saglikli gebeliktir saglikla ilerler
-Reklam-
0 oy
22 saat önce (117 puan) cevapladı

Merhaba geç döllenme olabilir daha yumurtlama hesabına göre 14 günlük olabilir kanda görülür idrarda görülür henüz kese rahme yerleşmemiş olabilir 

Ayın 21 de adet oldunuz 5 gün sürdü sayarsak 26 yapar 14. Gün yumurtlama günü dersek 

Ayın 4 ü yumurtlama günü desek ayın 6 7 gibisi beraberlik 2 haftada da yerleşmeye başlar yani Buda sizin normal gebelik olduğunuzu gösterebilir 

Şöyle geç döllenmeyse 1 yada 2 hafta geç kese düşer içinizi ferah tutun bekleyin derim inşallah ektopik değildir geç döllenme olarak düşünmek istiyorum geçmiş olsun ve hayırlı olsun🌺

22 saat önce (4 puan) yorumladı
Benim hesabıma göre 16 günlük falan çünkü eşimle ayrı şehirlerdeyiz doktor bu değere göre keseyim görmemiz lazımdı diyor öğrendiğim günden beri sevinemedim
18 saat önce (117 puan) yorumladı
16 günde olsa daha rahme düşme aşamasında olabilir ben sıralamayı size yazdım bence bekleyin derim 1 hafta kendinize zaman tanıyın.
0 oy
9 saat önce (238 puan) cevapladı

Karından gözükmese bile alttan ultrasonds gözükmesi gerekirdı o yüzden doktor dış gebelik olabilir demiş bnde aynısı oldu ama alttan gözüktü

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...