5+5 hamileyim test pozitif çıktı henüz doktora gitmedim, kasık ağrısı,bel ağrısı dışında belirtim yok yerleşme kanaması da olmadı, randevum 2 hfta sonra , bekleyeyim mi yoksa kesin hamilelik için kan mi vereyim, ilk hamilelik old için bilemedim yardımcı olur musunuz :))