+1 oy
238 göst.
1 gün önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan) sordu

5+5 hamileyim test pozitif çıktı henüz doktora gitmedim, kasık ağrısı,bel ağrısı dışında belirtim yok yerleşme kanaması da olmadı, randevum 2 hfta sonra , bekleyeyim mi yoksa kesin hamilelik için kan mi vereyim, ilk hamilelik old için bilemedim yardımcı olur musunuz :))

2 Cevap

0 oy
1 gün önce (223 puan) cevapladı

Önce kan verin beta HCG ve hormonal ve kan testleri  istiyorum  deyin bence 2 hafta sonra da doktora gidersiniz Hayırlısıyla ilerlersiniz şimdiden hayırlı Uğurlu bereket getirsin ailenize

1 gün önce (5 puan) yorumladı
Teşekkür ederim :) öyle yapayım en azından aklımda soru kalmaz
-Reklam-
0 oy
1 gün önce (970 puan) cevapladı

Ben sizin yerinizde olsam ilk gebelik çok heyecanlı olur o yüzden kan verir kesinlestirelim ardından 2 hafta sonraki randevuma giderim


1,512,341 soru

24,667,972 cevap

367,100 kullanıcı

...