Kızlar ben gebeliği normalde adete 2 3 kala öğrenirdim ama bu sefer tam adet günü öğrendim 10 gün sonra kan verdim 5600 lerdeydi ertesi gün de rahatsızlandım tekrar kan istediler 10000 üstü çıktı bir günde bu kadar artmıştı acaba ikiz mi nedense bu gebeliğim hep ikizmiş gibi geliyor çünkü geç döllenme şuan