0 oy
86 göst.
6 saat önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (817 puan) sordu

Kızlar ben gebeliği normalde adete  2 3 kala öğrenirdim ama bu sefer tam adet günü öğrendim 10 gün sonra kan verdim 5600 lerdeydi ertesi gün de rahatsızlandım tekrar kan istediler 10000 üstü çıktı bir günde bu kadar artmıştı acaba ikiz mi nedense bu gebeliğim hep ikizmiş gibi geliyor çünkü geç döllenme şuan 

Gebelik haftası 7+1

1 cevap

0 oy
6 saat önce (424 puan) cevapladı

İkiz beta değil ultrason belli oluyor canım normal artışta olup ikiz olanda var yani beta artışıyla ikiz anlaşılmıyor maalesef 

-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...