0 oy
182 göst.
12 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu

39+6 gunluk uygulamaya gore yarin dogmali dogumum yarin olmasa acile gitmelimiyim randevu bulamiyorum karnim cok sertlesiyo 

1 cevap

0 oy
12 Mayıs (374 puan) cevapladı

Bende 40+0 nstde sancım bir kez çıktı evde de sancım olmuyor yemeklerden sonra ve gün içinde benim de karnımda sertleşme oluyo ama hareketini hissediyorsan düzenli sancın yoksa doktorun bekle dediyse bekle bana bir hafta daha bekleyelim sonra sancın olmazsa suni sancı ile başlatalım dedi olmazsa da sezeryene alcak 41den sonra çok bekletmeyi uygun görmüyorum dedi 

-Reklam-

1,512,709 soru

24,672,859 cevap

367,364 kullanıcı

...