0 oy
3,890 göst.
11 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (345 puan) sordu

image

image

Adetim 3 gündur gecikti 14 yıldır evlat hasreti çekiyorum hemen şimdi kullandım testi anında karartı gördüm eşimde görüyor 😢

3 ay kadar süredir takviye kullandım olmuş mudur 😢

Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

44 Cevap

+1 oy
11 Mayıs (11 puan) cevapladı

Var gibi Allah gönlünüze göre versin inşaallah 

-Reklam-
0 oy
11 Mayıs (295 puan) cevapladı

Gebelik var bence canım hayırlı olsun 

11 Mayıs (345 puan) yorumladı
İnşallah inşallah inşallah başka test kullanmaya korkuyorum şuan
11 Mayıs (295 puan) yorumladı
Yok canım başka da yapsan sonuç değişmez bence çünkü testin resimde bozuk falan değil pozitif
11 Mayıs (2,617 puan) yorumladı
Kullan korkma gebsın kızummm
0 oy
11 Mayıs (196 puan) cevapladı

Rabbim gonlünuze gore versin inşallah hayirlisi olsun

11 Mayıs (345 puan) yorumladı
Amin amin Allah razı olsun
11 Mayıs (196 puan) yorumladı
Cümlenizden bacım
0 oy
11 Mayıs (952 puan) cevapladı

Var gibi görünüyor cnm rabbim nasibinizden çıkarmasın sağlıkla alın insallah ama sağlık ocağında kan versen senin icin daha iyi ona gore tekrar takviyelere fln başlarsın 

11 Mayıs (345 puan) yorumladı
İnşallah Allah'ım razı olsun sizden
0 oy
11 Mayıs (444 puan) cevapladı

Hemen çıktıysa kesin vardır canım gerçekten

11 Mayıs (345 puan) yorumladı
Vallahi hemen çıkti şoktayım şuan
0 oy
11 Mayıs (444 puan) cevapladı

Bu erken gebelikte daha belirgin çıkar.al dene bizleri de haberdar et.Allah tez bir vakitte evlatla sevindirsin seni

11 Mayıs (345 puan) yorumladı
Amin amin şuan elimde baska test var sabah onuda yapacam inşallah ve iyi dileklerde bulunan sizleri de haberdar edicem Allah razı oskun
12 Mayıs (89 puan) yorumladı
Kan fln verdin mi canım
0 oy
11 Mayıs (164 puan) cevapladı

Sabah ilk idrar ile tekrar test ver bence bide kan ver yarın gölgeyi bende gördüm ama netlesmeden çok sevinme inşallah gebesindjr Allah sağlıklı hayırli evlat versin

0 oy
11 Mayıs (197 puan) cevapladı

Ayy hadi inşallah Rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı da nasip etsin inşallah 

0 oy
11 Mayıs (133 puan) cevapladı

Burda beklıyım insallah bebek vardır Rabbım sevincini  boşa cıkarmasın ama bnce de var hayırlısı olsun haber ver mutlaka ama şimdi eski postlarına da baktım cok kes testin pozitif cıkmış aynı durumu cok kes yaşamışsın anlamadım testler mi bozuk tu

11 Mayıs (345 puan) yorumladı
Evet daha önce silik çizgiler çoğu zaman gördüm ama ilk defa bunlar damlatir damlatmaz çıktı az önce elimdeki diğer testi denedim aynı şekilde çıktı daha damlatirken Rabb'im dilerse olur yeter ki o dilesin:(
11 Mayıs (2,617 puan) yorumladı
Resım at kuzum bende 17 yıl sonra kavuştum senı çok ıyı anlarım hala karnımda bebek hala kucağıma akınca ınanıeım dıom
11 Mayıs (2,617 puan) yorumladı
Senı hatırladım sen hatırladınöı benı
11 Mayıs (133 puan) yorumladı
İnsallah canım bnm :)))
0 oy
11 Mayıs (969 puan) cevapladı

İnşallah vardır. Eğer varsa başka bir post açıp mutlaka haberdar adın 

0 oy
11 Mayıs (144 puan) cevapladı

Gözün aydın canım ilk 5 dk içinde çıktıysa gebelik vardır ama testin bozuk durmuyor yani gebelik varsa daha Yeni 

11 Mayıs (345 puan) yorumladı
Allah razı olsun canm benim hemen çıktı şimdi elimdeki diğer testi denedim aynı şekilde çıktı
0 oy
11 Mayıs (57 puan) cevapladı

Aynı kaset test türünden daha silik bir şekilde öğrenmiştim hamileliğimi var gibi duruyor kan verin bence inşallah vardır hayallerinize kavuşursunuz 🌸

0 oy
11 Mayıs (452 puan) cevapladı

Cnm bende 15 yılık evliyim 29 hafta önce ayni böyle bi testle şüphenip kan verdim elhamdülillah simdi 29 haftalıgim darısı sana inşallah bu derdi cekmeyenden başka kimse bilmez 

0 oy
11 Mayıs (33 puan) cevapladı

Hemen bi kan verseydin canım bak baya beklemişsin sen ikinci çizgi gözüküyor ama yanıtlmada olabilir benimde 3 gün önce öyle oldu şimdi âdet oldum tabi nasip belki gebesindir inşallah bizede haber ver olurmu ya merak ederim seni ben

0 oy
11 Mayıs (920 puan) cevapladı

Silik çizgi var görünüyor  ama kamera tabi siz daha iyi görünüyorsunuzdur  hemen Bi kan verip beta değerine bakabilirsin ama  çıkmazsa kanda üzülme çok çok taze gebelikte beta hemen çıkmaz   Rabim hayırlı evlat nasip etsin inşallah 

0 oy
11 Mayıs (411 puan) cevapladı

Var gözüküyor evet rabbim sağ sağlım kucağını doldursun inşallah ♥️

0 oy
11 Mayıs (274 puan) cevapladı

Rabbim güzel haberlerini almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰 Sabah tekrarlayın testi 😘😘 

0 oy
11 Mayıs (164 puan) cevapladı

Ayy benimde böyleydi gittim kan verdim kanda çıktı hayırlısı olsun Rabbim gönlüne göre versin 

0 oy
11 Mayıs (1,324 puan) cevapladı

İnşallah vardır kan ver

0 oy
11 Mayıs (698 puan) cevapladı

Hayırlı olsun var gibi gözüküyor inşallah vardır hangi takviye kullaniyorsunuz acaba

İlgili sorular

+4 oy
7 cevap 820 göst.
0 oy
5 cevap 274 göst.
0 oy
8 cevap 762 göst.
0 oy
2 cevap 230 göst.

1,512,591 soru

24,671,148 cevap

367,270 kullanıcı

...