Kızlar ben nısan ayında dıs gebelik geçirdim iğneyle malesef düşmedi iç kanama gecirdim sağ tüpüm alındı bugun betam 10 daha 6 ay sonra gebelik planlıcaz iğneden dolayı bana umut olun benim yasadıklarımı yasayıp hamıle kalan var mı korkuyorum açıkcası
iki evladım var 7 düşük yaptım iki kere dış gebelik yaşadım ikisinde de ölümden döndüm tek tüpüm alındı ve 5 yıldıt kanser tedavisi görüyordum 5 ay önce tedaviyi bıraktım ve anında hamile kalmışım 1 hafta oldu hamile olduğunu öğrendim öğrendiğimde ise 19 haftalık hamileymişim şimdi 20 haftalık oldu Rabbim vermek isterse hertürlü veriyor sağlıklı evlatlar nasip etsin büyük imtihanlara koymasın İnaşllh dua edin hayırlısını versin Rabbim
ben çok duydum çocuk sahibi olanı
bu süre içinde kendini dinle, sağlıklı beslen, güzel uyu, eşin de aynı şekilde dikkat etsin kendine
bu süreçte kafandan bu düşünceyi çıkar, hayattan keyif al. stres en büyük düşman hamile kalmakta
Benim yengem öyle olmuştu 3 çocuğu oldu sonra olur inşallah dua et
Bende disgebelik gecirdim, sag tupum alindi ayrica
Dusuk amh nedeniyle 4 tup bebek denememiz oldu hepsi negatif sonuctandi. Ve suan 8 haftalik dogal yolla tek tuple ikizlere hamileyim allahin mucizesi baska bir aciklamasi yok ama oluyor kesinlikle umudunuzu kaybetmeyin. Sadece herseyin bir vakti zamani var
Tek tüple iki gün önce ikinci gebeligimi doğurdum daha çabuk oluyordu artı bir yıl yapmadim ondan sonra 6 yıl orayla iki tane doğum yaptım baglattim iki gündür doğum yaptim
Arkadaşım tek tüple iki oğlan bir kız doğurdu üç çocuğu var korkutma kendini
Canım bnmde bı tüpüm kaapliydi hemde o kapalı tupteki yumurtalar saglikliydi açık olan tembeldi kilo verince hamile kaldım şuan kızım 8 aylık
Bende perde ameliati ve dış gebelik geçirdim . Şuan 5+3 gebeyim . Umudunu yitirme bu ay tüp Bebek yolunu tutuyorduk doktor herşey anlaşıldı . Hormon ilaçları alcaktim bir anda gebe olduğum öğrendim 2 buçuk sene sonra
Iyı aksamlar benım 2 tupumde kapalıydı Allahın hıkmetı 11 yıl aradan sonra hamıle kaldım ve buyuk bı mucıze oldu bıızm ıcın nolur ümidinizi kesmeyın
Benim kız kardeşim sizin gibi dış gebelikten dolayı tüpü patladı iç kanama geçirdi o da korkuyordu gebe kalamam diye bı kızı vardı tüpü alınmadan önce sonrasında 4 gebelik yaşadı 2 düşük iki doğum 3 çocuğu var şimdi hiç korkmayın tek tüple de gebe kalınıyor Allah'ın izniyle
1,512,451 soru
24,669,328 cevap
367,168 kullanıcı