0 oy
787 göst.
8 Mayıs Hamile Kalamama kategorisinde (607 puan) sordu

Kızlar ben nısan ayında dıs gebelik geçirdim iğneyle malesef düşmedi iç kanama gecirdim sağ tüpüm alındı bugun betam 10 daha 6 ay sonra gebelik planlıcaz iğneden dolayı bana umut olun benim yasadıklarımı yasayıp hamıle kalan var mı korkuyorum açıkcası 

10 Cevap

+3 oy
8 Mayıs (5 puan) cevapladı

iki evladım var 7 düşük yaptım iki kere dış gebelik yaşadım ikisinde de ölümden döndüm tek tüpüm alındı ve 5 yıldıt kanser tedavisi görüyordum 5 ay önce tedaviyi bıraktım ve anında hamile kalmışım 1 hafta oldu hamile olduğunu öğrendim öğrendiğimde ise 19 haftalık hamileymişim şimdi 20 haftalık oldu Rabbim vermek isterse hertürlü veriyor sağlıklı evlatlar nasip etsin büyük imtihanlara koymasın İnaşllh dua edin hayırlısını versin Rabbim 

25 Mayıs (1,311 puan) yorumladı
19 haftaya kadar fark etmedinmi peki hani karın büyümesi felan
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs (14,035 puan) cevapladı

ben çok duydum çocuk sahibi olanı

bu süre içinde kendini dinle, sağlıklı beslen, güzel uyu, eşin de aynı şekilde dikkat etsin kendine

bu süreçte kafandan bu düşünceyi çıkar, hayattan keyif al. stres en büyük düşman hamile kalmakta

8 Mayıs (607 puan) yorumladı
Diyet yapıyordum canım zaten 14 kg vermiştim kasımda görüşelim dedi planlayalım gebeliği dedi su surecte 3 kg geri almışım ödem sanırım amelıyat sonrası alyansım bıle olmamıstı parmagıma
0 oy
8 Mayıs (85 puan) cevapladı

Benim yengem öyle olmuştu 3 çocuğu oldu sonra olur inşallah dua et

0 oy
8 Mayıs (1 puan) cevapladı

Bende disgebelik gecirdim, sag tupum alindi ayrica

Dusuk amh nedeniyle 4 tup bebek denememiz oldu hepsi negatif sonuctandi. Ve suan 8 haftalik dogal yolla tek tuple ikizlere hamileyim allahin mucizesi baska bir aciklamasi yok ama oluyor kesinlikle umudunuzu kaybetmeyin. Sadece herseyin bir vakti zamani var :)

0 oy
8 Mayıs (2,105 puan) cevapladı

Tek tüple iki gün önce ikinci gebeligimi doğurdum daha çabuk oluyordu artı bir yıl yapmadim ondan sonra 6 yıl orayla iki tane doğum yaptım baglattim iki gündür doğum yaptim

0 oy
9 Mayıs (450 puan) cevapladı

Arkadaşım tek tüple iki oğlan bir kız doğurdu üç çocuğu var korkutma kendini 

0 oy
24 Mayıs (82 puan) cevapladı

Canım bnmde bı tüpüm kaapliydi hemde o kapalı tupteki yumurtalar saglikliydi açık olan tembeldi kilo verince hamile kaldım şuan kızım 8 aylık 

0 oy
24 Mayıs (1 puan) cevapladı

Bende perde ameliati ve dış gebelik geçirdim . Şuan 5+3 gebeyim . Umudunu yitirme bu ay tüp Bebek yolunu tutuyorduk doktor herşey anlaşıldı . Hormon ilaçları  alcaktim bir anda gebe olduğum öğrendim 2 buçuk sene sonra 

0 oy
24 Mayıs (2 puan) cevapladı

Iyı aksamlar benım 2 tupumde kapalıydı Allahın hıkmetı 11 yıl aradan sonra hamıle kaldım ve buyuk bı mucıze oldu bıızm ıcın nolur ümidinizi kesmeyın

0 oy
25 Mayıs (22 puan) cevapladı

Benim kız kardeşim sizin gibi dış gebelikten dolayı tüpü patladı iç kanama geçirdi o da korkuyordu gebe kalamam diye bı kızı vardı tüpü alınmadan önce sonrasında 4 gebelik yaşadı 2 düşük iki doğum 3 çocuğu var şimdi hiç korkmayın tek tüple de gebe kalınıyor Allah'ın izniyle 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 122 göst.
0 oy
3 cevap 569 göst.
0 oy
4 cevap 303 göst.
0 oy
4 cevap 364 göst.
25 Haziran 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Bsrrrrrr (662 puan) sordu

1,512,451 soru

24,669,328 cevap

367,168 kullanıcı

...