Sancı varmı aceba
Az var gözüküyor
27 yazan sancı bildiğime göre. Düşük canım. Doğum olması için sancının yüzlere çıkması gerekiyormuş galiba.
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı