0 oy
195 göst.
8 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (179 puan) sordu

imageSancı varmı aceba 

Gebelik haftası 34

2 Cevap

0 oy
8 Mayıs (303 puan) cevapladı

Az var gözüküyor

-Reklam-
0 oy
8 Mayıs (912 puan) cevapladı

27 yazan sancı bildiğime göre. Düşük canım. Doğum olması için sancının yüzlere çıkması gerekiyormuş galiba. 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,338 soru

24,667,956 cevap

367,096 kullanıcı

...