+1 oy
897 göst.
7 Mayıs Doğum kategorisinde (384 puan) sordu

Pazartesi günü oğlumu kucağıma aldım. Boynuna kordon dolandığı için morarmıştı ve nefesi zor alıyordu. Daha 10 dakika kucağıma alamadan küveze aldılar ve başka bir hastaneye sevk ettiler. Bütün hamileliğim boyunca oğlumun down sendromlu olmasından korkuyordum. Tarama testim yüksek riskli çıktığı için. Ama şükür yarın taburcu olacak, bu gece yanında kalmama izin verdi doktoru. Burada hep sorular, sıkıntıları yazdım. Şimdide güzel haber yazıyım dedim 😊

Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

6 Cevap

+2 oy
7 Mayıs (452 puan) cevapladı

Gözün aydın canım bu arada bir kez daha anlamış oluyoruz tarama testlerinin yapılmamasını boşu boşuna hamileliğin zehir olmuş bebeğim down sendromlu mu diye diye

7 Mayıs (384 puan) yorumladı
Gerçekten öyle, kızımda hiçbir test yaptırmadım. Oğlum da doktor yaptırın dediği için yaptırmıştım. Ama 9 ay korktum. Onu her haliyle istedim ama benden sonra ne yapar diye hep planlar yaptım. Zaten doğduğu anda normal mi diye sordum doktoruma
-Reklam-
0 oy
7 Mayıs (196 puan) cevapladı

Şükür cnm gözün aydın sende bebeğinde çok iyi olun rabbim kolaylık versin geçmis ols. Darısı başımıza dicem ama daha 17 haftalık oldukk:D

7 Mayıs (384 puan) yorumladı
Emin ol çok çabuk geçiyor zaman. Bende öyle diyordum sonra bir baktım doğuma 1 hafta var
7 Mayıs (196 puan) yorumladı
Demi insan hiç geçmicek sanıyor ah bi an once kurtulsam eski halime donsem diye diye
Ama zaman su gibi geciyor
7 Mayıs (384 puan) yorumladı
Aynen öyle, bir bakmışsın bebeğin kucağında. İnşallah sizde sağ salim kucağınıza alırsınız
8 Mayıs (196 puan) yorumladı
Amin sağol cnm inşallah
0 oy
7 Mayıs (919 puan) cevapladı

Gözün aydın sağlıkla büyüsün inşallah  

7 Mayıs (384 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
7 Mayıs (98 puan) cevapladı

Cok sevindim gözünüz aydın saglicakla kolaylikla büyütün inşallah.  Benim de yüksek riskli cikmisti cook zor bir hamilelik geçiriyorum manevi ve saglik acisindan da cok zorlaniyorum riskler yüzünden. Erken dogum riskiyle de yatiyorum bunu görenler bana ve bebegime de dua ederse sevinirim. 

7 Mayıs (384 puan) yorumladı
İnşallah sağlıkla zamanında kucağınıza alırsınız
0 oy
7 Mayıs (966 puan) cevapladı

Benimde üçlü tarama riskli çıktı. Gerçekten zehir oldu gebeliğim. Doğar da öyle olursa yetebilir miyim bakabilir miyim diye düşünmekten hergun kahroluyorum. Bize de dua edin lütfen bizde sağlıkla alalım kucağımıza. Sizin bebeğinize de Allah hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 

7 Mayıs (384 puan) yorumladı
Teşekkür ederim amin, inşallah sizde sağlıkla kavuşsun bebeğinize
0 oy
7 Mayıs (461 puan) cevapladı

Gözünüz aydın sağlıkla huzurla büyütün kaç haftalık doğdun acaba boynuna kordon dolandığını kontrole falan giderken mi öğrendiniz sancınız mı vardı gittiniz geçmiş olsun bu arada

7 Mayıs (384 puan) yorumladı
38 haftalıkken planlı sezaryen olarak doğdu. 37 de doğum tarihi aldığımızda öğrendik kordon olduğunu. Hatta doktorumuz 7 Mayıs'a gün vermişti ama eşim ertesi gün riske girmek istediği için 4 Mayıs'a aldırdı doğumu. İyi ki de aldırmış, oğlum çok daralmış çünkü

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,099 kullanıcı

...