0 oy
160 göst.
6 Mayıs Tüp Bebek kategorisinde (1,159 puan) sordu

Kızlar ikinci tüp bebeğim olcak birini doğum yaptım ben birdaha yaptirmak istiyorum üç tane donmuş embriyo var orda tekrar yaptırmak istiyorum hemen tedavilere başlanmak için adetliyken mı gitmem lazım yoksa herhangi bir gün gidebilir miyim çünkü gideceğim yer biraz uzak sürekli gel git yapamıyorum bir danışayım dedim 

3 Cevap

0 oy
6 Mayıs (479 puan) cevapladı

Adetli mi adetsiz mi gidilir bilmiyorum ama transfer yapıcak doktorla görüşsen ona sorsan veya hastaneyi arayıp doktorun sekreterine bağlanıp sorsan daha iyi olur bence bi kerede yaptırmışsın o zmn hatırlıyor musun 

-Reklam-
0 oy
6 Mayıs (3 puan) cevapladı

Embriyo transferi icin adetin 3. Gunu gitmeye basladim transfer gunune kadar da bir kac kere gittim tabi bu arada progestan LH ve E2 kan degerlerime bakilip ayni zmanda da emdometrium kalinligi takip edildi. Siz de bilirsiniz kan degerleri ve rahim duvari istenilen kalinliga ulastiginsa tramsfer yapilir. Bu da hemen hemen adetin 16. Gunlerine yakin bi zamanda denk geldi bende. Ayni zamanda da ek ilaclariniz olacak tabi progestan vs.

0 oy
7 Mayıs (429 puan) cevapladı

Evet adetliyken gitmelisin genelde 3.gun daha uygun oluyor. Eğer herhangi bir sıkıntı yoksa tedaviye başlanır o gün.

İlgili sorular


1,512,386 soru

24,668,475 cevap

367,127 kullanıcı

...