Ben gebeliğin basından sonuna doktor yasaklamadiysa ilişkiyi kesmedim. Ama bazı anneler çok evhamlı, onlar kesiyorlar ve bu durumdan da övünüyorlar. Bence gereksiz boşuna kendi kendilerine bebeğimi koruyorum moduna gidiyorlar. İlişki, risk yoksa bebeğe zarar vermez.
Eşinizin de durumunu bilmiyorum. Konusabilirsin istersen.