0 oy
742 göst.
3 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu

Hamilelik boyunca ilişki yaşamayan var mı eşim bebeğe birşey olur veya üçüncü bir kişi bebek var gibi düşünüyor sanırım anlamış değilim

Gebelik haftası 26

4 Cevap

+1 oy
3 Mayıs (461 puan) cevapladı

Bi tane paylaşsaydınız keşke 10 taneye ne gerek vardı olabilir yani çok normal bişey niye bu kadar takıldınız ki 

-Reklam-
0 oy
3 Mayıs (103 puan) cevapladı

Eşiniz belki korkuyor bebeğe bişey olur diye bu normal olan bişey. Ona bu konu ile alakalı video atın, izletin korkularını yener eminim 

0 oy
3 Mayıs (920 puan) cevapladı

8. Haftadan sonra  doktorum özerdi haftada 1 kere 20. Haftadan sonra haftada 2 kere önerdi hem açılma için çok iyi ilk çocuğumda da o zamanlar eşim askerdi iki ay kala doğumuma geldi doktorum yine önermişti eşim korunuyorum ama doktor eşimde söyledi açılma için iyi dedi  eşin korunsun tmmdır bence korkmasına gerek yok geçen Altan muane oldum canım fazla acımadı ama Bi tane kadın geldi Altan muane oldu o kadar çok çığlık atı ki öyle böyle değil doktor ona dedi sen hiç mi çömelmedin yada hiçmi ilişki yaşamadn   doktor  suni sancı vericek ti ona dedi sabaha kadar doğurmazsan sezeryan  olucaksın   

Eşin korunursa tmmdır zaten haftan baya büyük bebeğe de Bi zararı olmaz 

0 oy
3 Mayıs (677 puan) cevapladı

Ben gebeliğin basından sonuna doktor yasaklamadiysa ilişkiyi kesmedim. Ama bazı anneler çok evhamlı, onlar kesiyorlar ve bu durumdan da övünüyorlar. Bence gereksiz boşuna kendi kendilerine bebeğimi koruyorum moduna gidiyorlar. İlişki, risk yoksa bebeğe zarar vermez. 


Eşinizin de durumunu bilmiyorum. Konusabilirsin istersen.


1,512,631 soru

24,671,466 cevap

367,283 kullanıcı

...