0 oy
596 göst.
2 Mayıs Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu

Kızlar devlette tüp bağlatma ücreti ne kadar  varmı bilginiz

Gebelik haftası 36

4 Cevap

0 oy
2 Mayıs (465 puan) cevapladı

Ücretsiz diye biliyorum karşı komşum yapmıştı 9 ay önce ücretsiz yaptı

2 Mayıs (102 puan) yorumladı
Kaç yaşındaydı acaba bende bağlatmayı düşünüyorum sordum da 30 yaştan öncesne bağlatmuyorlar
2 Mayıs (465 puan) yorumladı
27 28 yaşında kadın 5inci çocuğu oldu bağalattı bende 22 yaşındaym 3üncü öocuğum olucak ekimde bende bağlatıcam sezeryanda
2 Mayıs (19 puan) yorumladı
Yok perşembe gttm ücretli oldu dedi doktor unutum vezneye sormayı pazartesi gel gün vercem dedi öğrenirim o zaman
2 Mayıs (465 puan) yorumladı
Belki yeni ücretli olmuştur ama fiyatının çok olduğunu sanmıyorum
2 Mayıs (19 puan) yorumladı
Ay inşallah eşimn gönlü yok çok zor ikna oldu fiyat yüksekse kaldı
2 Mayıs (465 puan) yorumladı
Bende ekimde doğurucam sezeryan o zmn tüplerimi bağlatıcam komşum 9 ay önce ücretsiz bağlatmış ben daha sormadım ücretli mi ücretsiz mi diye
2 Mayıs (102 puan) yorumladı
Devlette mi bağliycaksınız yoksa özelde mi burdaki doktorlar bağlamıyo yaşım küçükmüş onlara göre
2 Mayıs (465 puan) yorumladı
Devlette bağlatıcam cnm eşinde izin veriyorsa bağlıyorlar  benimde yaşım küçük 22 yaşındayım 3ünc0 çocuğum olucak
3 Mayıs (102 puan) yorumladı
Yaa ne güzel eşimde izin veriyo tabi benim ikinci çocuk ama sorduğumda bana sen ister beşinci çocuk olsun ister onuncu yinede 30 yaş olmadan bağlamıyoruz dediler 26 yaşındayım bu arada nerde oturuyorsunjz ki Uşak'ta izin vermiyorlar
3 Mayıs (465 puan) yorumladı
Urfada oturuyorum ben cnm burdaki devlet hastanesi bağlatıyor eşinden imza alıyorle bağlıyor benimde 22 yaş 3üncü doğum olucak ben artık çocuk getirmek istemiyorum diye bağlatmayaa karar verdim
3 Mayıs (102 puan) yorumladı
Ne güzel en iyisi valla ben tekrar doktorla konuşmaya çalışıcam bakalım
-Reklam-
0 oy
2 Mayıs (77 puan) cevapladı

Ücretsiz ben bağlatacam 

0 oy
2 Mayıs (790 puan) cevapladı

Ücretsiz 3. Sezeryan dan sonra  bağlıyor galiba ama ben sordum bağlarız dedi

2 Mayıs (80 puan) yorumladı
Benimde 3 sezeryan olacak ama yaş küçük olunca yapmıyorlar diye biliyorum
2 Mayıs (790 puan) yorumladı
Bana yaşımı sormadar ama 3. Sezeryan diye kendinsordu bağlamayı düşünüyor musun diye bende evet bağlıyorlar mi dedim bağlarlar dedi iki farklı devlet hastanesine sordum bağlarız dedindirek ama sistemden yaşımın farkında olup da konuşmuş olabilirlar mi bilmiyorum sorun bı isterseniz doktora
3 Mayıs (80 puan) yorumladı
İnşallah bağlarlar ya
0 oy
2 Mayıs (507 puan) cevapladı

Es imzası ile bağlarız dedi 26 yaşındayım 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 187 göst.
22 Mart 2022 Doğum kategorisinde Zeynep Diren (61 puan) sordu
0 oy
4 cevap 262 göst.
0 oy
5 cevap 336 göst.
17 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Sultaneyy (207 puan) sordu

1,512,287 soru

24,667,179 cevap

367,051 kullanıcı

...