26+5hamileyim rahim icinde kasinti ve yanma var enfekson yokmus tahlillerde uzunsure hastanede yattiim(baska sikayetlerden) antibiyotik kullandim vijina filorasi bozulmus olabilir dedi doktorlar zamanlar duzelir dedi ilac vermedi suanda tan rahim girisimi biraz sismis gibi hissediyorum bu durumu yasayan varmi.