0 oy
184 göst.
25 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (97 puan) sordu

26+5hamileyim rahim icinde kasinti ve yanma var enfekson yokmus tahlillerde uzunsure hastanede yattiim(baska sikayetlerden)  antibiyotik kullandim  vijina filorasi bozulmus olabilir dedi doktorlar  zamanlar duzelir dedi ilac vermedi suanda tan rahim girisimi biraz sismis gibi hissediyorum bu durumu yasayan varmi.

Gebelik haftası 26+5

1 cevap

0 oy
25 Nisan (78 puan) cevapladı

Bende 9 haftalığım ilk haftalarda bende de olmuştu rahim ağzı şişmesi ve idrar yaparken yanma bende de enfeksiyon yok aşırı kaşıntı bide umarım sağlıklı gebelik geçirirsiniz

25 Nisan (97 puan) yorumladı
Insallah ama saha once hic yasamamistim
25 Nisan (78 puan) yorumladı
Bende daha önce hiç yaşamadım hayırlısı olsun inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 251 göst.
11 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur3466 (106 puan) sordu

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...