0 oy
125 göst.
12 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (412 puan) sordu

Bebeğin sıvısınin az olduğunu soledi doktor ama doğuma kadar seni idare eder dedi yükseltmek için 4 litre yakın su içiyorum günde erken doğum olmaz ama takiplerini sıklaştiricaz dedi ne yapmam lazım böle olup düzelen varmı ?

Gebelik haftası 22+2

1 cevap

0 oy
12 Nisan (163 puan) cevapladı

Şekerin yoksa havuç suyu iç günlük 1 bardak 

12 Nisan (412 puan) yorumladı
Yok suanlik 2 hafta sonra şeker yüklemesi yapilicak ama şekerim olsa suyum fazla olmazmi
12 Nisan (163 puan) yorumladı
Ben üçüncüye hamileyim hepsinde şeker vardı ama suyum normaldi
12 Nisan (412 puan) yorumladı
Ben şeker olunca su çok oluyo die duymustumda bakalım yarın yada salı tekrar hastaneye gidicem ins düzelir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 836 göst.
0 oy
3 cevap 317 göst.

1,512,741 soru

24,673,108 cevap

367,376 kullanıcı

...