0 oy
237 göst.
28 Mart Doğum kategorisinde (130 puan) sordu

Selamun Aleyküm hanımlar. 


Malatya da battalgazi devlet hastanesinde iyi bir kadın doğuma görünmek istiyorum. Yeni taşındık o yüzden çok bilmiyorum buradaki doktorları. Yazan olursa sevinirim. 

Gebelik haftası 29

1 cevap

0 oy
28 Mart (61 puan) cevapladı

Çiğdem hoca var o gayet iyi ve tanidiklarim orda dgum yapanlarda cok öve öve gönderdiler beni ona 

28 Mart (130 puan) yorumladı
Anladım teşekkür ederimm
-Reklam-

1,512,789 soru

24,673,874 cevap

367,424 kullanıcı

...