0 oy
205 göst.
24 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan) sordu

 Adetime daha 1 hafta var dün test yaptım silik çizgi çıktı bugün kan verdim 6.83 beta hcg hamile miyim kızlar 

2 Cevap

0 oy
24 Mart (678 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

5’indeyse değerin hamilesin demek canım hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah

24 Mart (54 puan) yorumladı
İnşallah canım
-Reklam-
0 oy
24 Mart (70 puan) cevapladı

Seni korkutmak istemem ama arkadaşım kan verdi 8 çıktı sonra kimyasal oldu bazen adete yakın tarihte beta yükselir kimyasal olurmuş en güzeli adetin bir hafta geçene kadar beklemek dedi Dokdor ona inşallah vardır canım suan sonuc gebelik diyor ama dokdorlar 50nin altı gebelik görmüyor adet 10 gün geçmeden diyor arkadaşıma bu şekil söylemişler 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 144 göst.
0 oy
1 cevap 136 göst.
0 oy
3 cevap 303 göst.

1,512,609 soru

24,671,271 cevap

367,275 kullanıcı

...