0 oy
324 göst.
17 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu

21 haftalık hamileyim ikinci hamilelegim bebeğim hep aşağıda hissediyorum arada sertleşiyor sizce normalmi

4 Cevap

0 oy
17 Mart (37 puan) cevapladı

25inci  haftalarda plasenta aşağıda demişti bana sonra yukarı çıktı şükür benimde aşağıda duruyordu hep normal yani sonra yukarıya çıkıyor 

-Reklam-
0 oy
17 Mart (406 puan) cevapladı

21+3 aynı bende öyle hem aşağıda hemde kipirdarken sanki aşağıdan bile hissediyorum 

0 oy
17 Mart (74 puan) cevapladı

22+6 benimkinde aşağıda hissediyorum ve tekme attıkça bebek çıkacak gibi hissediyorum ama normalmiş doktorum öyle dedi büyüdükçe yukarı çıkıyor bu aralar benim karnımda da sertme gerilme oluyor hepsi normal şeyler 

0 oy
17 Mart (36 puan) cevapladı

Erkek bebek kasıklarda olurmuş bende aynı durumu yaşıyorum kızlarım yukardaydı bu hep aşağıda

17 Mart (14 puan) yorumladı
Kız benim ki ama

1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...