21 haftalık hamileyim ikinci hamilelegim bebeğim hep aşağıda hissediyorum arada sertleşiyor sizce normalmi
25inci haftalarda plasenta aşağıda demişti bana sonra yukarı çıktı şükür benimde aşağıda duruyordu hep normal yani sonra yukarıya çıkıyor
21+3 aynı bende öyle hem aşağıda hemde kipirdarken sanki aşağıdan bile hissediyorum
22+6 benimkinde aşağıda hissediyorum ve tekme attıkça bebek çıkacak gibi hissediyorum ama normalmiş doktorum öyle dedi büyüdükçe yukarı çıkıyor bu aralar benim karnımda da sertme gerilme oluyor hepsi normal şeyler
Erkek bebek kasıklarda olurmuş bende aynı durumu yaşıyorum kızlarım yukardaydı bu hep aşağıda
1,512,173 soru
24,665,876 cevap
366,973 kullanıcı