0 oy
384 göst.
17 Mart Hamilelikte Testler kategorisinde (6 puan) sordu

   Sayın annelerimiz lütfen beni bilgilendirir misin cok korkuyorum ikili tarama test 3.37 yazıyor normal

image

mi 

Gebelik haftası 14

5 Cevap

0 oy
17 Mart (261 puan) cevapladı

İkili tarama testi gerçek değil kendinizi boşuna korkutmayin doktor bana bişey cikmazsa bile kesin sonuç değil çıkarsa da kesin tanı değil dedi doğruluğu yok dedi

17 Mart (6 puan) yorumladı
İyi çok şükür cok teşekkür ederim ya
-Reklam-
0 oy
17 Mart (5 puan) cevapladı

Benim de 2.24 ciktı   ama serbest beta hcg yi göremiyorum ben sende mi göremiyosun e nabız da sadece papp sonucunu görebiliyorum bende 

17 Mart (6 puan) yorumladı
Bilmiyorum bende sadece bu görünüyor
17 Mart (5 puan) yorumladı
Bende de sadece bu gözüküyor sağlıkla kucagımiza aliriz inşAllah
17 Mart (6 puan) yorumladı
Amin inşAllah
0 oy
17 Mart (33 puan) cevapladı

İkili tarama testi sonucu böyle belli olmuyor. Doktora gittiğiniz de size çıktı şeklinde bir evrak veriyor orada belli oluyor sadece bununla bir şey hesaplanmiyor. Çıkan sonuç serbest betaniz pap daha düşük olur.  05 ile 2 arası olur. Bu çıkan serbest beta ama serbest betaniz da sınırın çok üstünde yüksek. 

17 Mart (6 puan) yorumladı
Aldım ben onu onu eklesem rica etsem bakar mısın lütfen ilk gebeliğim bir bilgiye sahip değilim çünkü
0 oy
17 Mart (6 puan) cevapladı

Buda doktordan aldıgım rapor lütfen yardımcı olur musunuz

0 oy
17 Mart (107 puan) cevapladı

Bununla birlikte risk yüzdelerinin bulunduğu bir grafik olması gerekiyor. En sağlıklı değerlendirme onun üzerinden yapılabilir. Ancak şunu söyleyeyim. İkili tarama testi sadece ihtimal verir. Örneğin: Trizomi 21      1:560  . Yani bu verilere göre bu bebegin trizomi 21 ile doğma ihtimali 560 ta 1 dir.  Ikili tarama için kan verilmeden ònce doktorlar bazen ultrasondan ense kalınlığına ve burun kemiğinin olup olmadığına bakıyor. Doktorunuz onlara baktı mı? 

17 Mart (6 puan) yorumladı
Evet diğer sorumda onu da attım rica etsem oradan bakabilir misin burda nasıl tekrar atılır bilmiyırum çünkü. Ense kalınlığı ince bu cok güzrl drdi ense 1.2
Bas ve popo mesafesi ise 63mm dedi doktor

1,512,674 soru

24,672,139 cevap

367,317 kullanıcı

...