Sayın annelerimiz lütfen beni bilgilendirir misin cok korkuyorum ikili tarama test 3.37 yazıyor normal
mi
İkili tarama testi gerçek değil kendinizi boşuna korkutmayin doktor bana bişey cikmazsa bile kesin sonuç değil çıkarsa da kesin tanı değil dedi doğruluğu yok dedi
Benim de 2.24 ciktı ama serbest beta hcg yi göremiyorum ben sende mi göremiyosun e nabız da sadece papp sonucunu görebiliyorum bende
İkili tarama testi sonucu böyle belli olmuyor. Doktora gittiğiniz de size çıktı şeklinde bir evrak veriyor orada belli oluyor sadece bununla bir şey hesaplanmiyor. Çıkan sonuç serbest betaniz pap daha düşük olur. 05 ile 2 arası olur. Bu çıkan serbest beta ama serbest betaniz da sınırın çok üstünde yüksek.
Buda doktordan aldıgım rapor lütfen yardımcı olur musunuz
Bununla birlikte risk yüzdelerinin bulunduğu bir grafik olması gerekiyor. En sağlıklı değerlendirme onun üzerinden yapılabilir. Ancak şunu söyleyeyim. İkili tarama testi sadece ihtimal verir. Örneğin: Trizomi 21 1:560 . Yani bu verilere göre bu bebegin trizomi 21 ile doğma ihtimali 560 ta 1 dir. Ikili tarama için kan verilmeden ònce doktorlar bazen ultrasondan ense kalınlığına ve burun kemiğinin olup olmadığına bakıyor. Doktorunuz onlara baktı mı?
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı