0 oy
258 göst.
14 Mart Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (21 puan) sordu

33 haftalık hamileyim neredeyse hergün buz yiyorum.Yaşayan var mı ne gibi zararları olır.Yemeden duramıyorum

4 Cevap

0 oy
15 Mart (165 puan) cevapladı

Benim arkadaşımda yiyordu hem normal hem ekmek arası buz yiyordu hiç bir şey olmadı buz yani ne zararı olabilir ki 

-Reklam-
0 oy
15 Mart (1,229 puan) cevapladı

Ben de oyleyim buzu robottan gecirip yiyorum kar gibi oluyor :) demir eksikliğinden oluyormuş 

0 oy
15 Mart (817 puan) cevapladı

Yeme sakın bana da çok kızdılar bebek üşür dediler inanmadım bebeğim doğar doğmaz ısınsın diye küveze aldılar

0 oy
15 Mart (919 puan) cevapladı

Dişlerin ne durumda  acaba şimdi beli olmaz ama çok iltihap kapar benm kuzenimin öyle oldu mecbur bebeği süten kesti mama verdi sırf ilaç içmek için  diğer şekil Bi zararı yok ama işte 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 256 göst.
21 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Haticeesl (218 puan) sordu
0 oy
7 cevap 565 göst.
0 oy
2 cevap 386 göst.

1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...