Reglim 3 gün gecikti 3 kere erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı direk hamilelik durumu var mıdır normalde hiç gecikmem olmaz
Mevsim değişikliğinden dolayı olabilir bu normal canım
1,512,701 soru
24,672,589 cevap
367,343 kullanıcı