0 oy
215 göst.
6 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu

Reglim 3 gün gecikti 3 kere erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı direk hamilelik durumu var mıdır normalde hiç gecikmem olmaz 

Gebelik haftası 0

1 cevap

0 oy
6 Mart (433 puan) cevapladı

Mevsim değişikliğinden dolayı olabilir bu normal canım 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 282 göst.
0 oy
5 cevap 591 göst.
0 oy
35 cevap 3,167 göst.

1,512,701 soru

24,672,589 cevap

367,343 kullanıcı

...