0 oy
284 göst.
6 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (149 puan) sordu

Mrb 4 haftalik betadan tahmin yapiliyomu cinsiyet.? 

Gebelik haftası 4+2

3 Cevap

+1 oy
6 Mart (108 puan) cevapladı

Ya kusura bakmayın merak ediyorsunuz hakkınız ama yapmayın lütfen böyle saçmalık olabilirmi 15 16 haftalık ultrasyonda yanılıyor doktorlar daha kesesi bile yeni oluşmaya başlamış ortada bir bebek bile yokken betadan ne tahmini yapılsın müneccimmiyiz biz

6 Mart (149 puan) yorumladı
Haklisin. Benim oglumda 4 haftalikken 1200 cikmisti. Şimdi yine 4 haftalikken 1500 çıktı acaba dedim
-Reklam-
0 oy
6 Mart (84 puan) cevapladı

Beta testinde ikiz olma olasılığı bile belirlenmiyor yani cinsiyet de belirlenemez biraz sabırlı olup zamanının gelmesini beklemekten başka birşey yok bir de 10 haftalıkken fetal dna bakılıyor özellerde öğrenmek istersen yaptırabilirsin bebeğin sağlık durunu da bakılıyor o testte inşallah sağlıkla kucağına alırsın 

6 Mart (149 puan) yorumladı
Haklisin. Benim oglumda 4 haftalikken 1200 cikmisti. Şimdi yine 4 haftalikken 1500 çıktı acaba dedim

Kaynak: https://annelertoplandik.com/hamile/10125869/hcg-4-haftalik-beta?show=10125877#a10125877
6 Mart (84 puan) yorumladı
Sağlıkla al kucağına inşallah ben de 6+2 haftalık hamileyim iki oğlum var nasipse kız olsun isterim
6 Mart (149 puan) yorumladı
Amin canim sende Allah gönlüne göre versin.
6 Mart (84 puan) yorumladı
Teşekkür ederim sağlıkla gelsin bebişlerimiz
0 oy
7 Mart (1,898 puan) cevapladı

Beta artışı 3 katından fazla oluncakız bebek ihtimali yüksek diye bir hurafe var. Bende tuttu ama doğruluğu nedir bilmiyorum ama tabi en iyi ya fetal dna vermek ya da 15 16. Haftaları beklemek 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,562 soru

24,670,838 cevap

367,250 kullanıcı

...