8+5 haftalık hamileyim. Sağ kalçamda geçmeyen bi batma ağrı var. Otururken yürürken hatta yatarken bile ağrıyor batıyor. Ne yapsam da geçmedi. Sol tarafta hiçbir şey yok sağ tarafta belli bi bölge batıyor sadece. Bu normal mi? Neden oluyor?
Daha çok erken ama magnezyum eksikliğinden olabilir
1,512,697 soru
24,672,508 cevap
367,340 kullanıcı