0 oy
575 göst.
2 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (123 puan) sordu

Merhaba kızlar size birşey danışmak istiyorum ben 14 haftalıkken doktor erkeğe benziyor dedi 15 haftalıkken bu sefer başka Doktor'a gittim oda erkeğe benziyor dedi sizce cinsiyet erkek mi merak ettim 

Gebelik haftası 17
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye veya cinsiyet tahmini gibi soruların sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
2 Mart (117 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Canım erkek değimşse erkektir çünkü ilk hamileliğimde 12 erkeğe benziyor dedi 13 te kesin erkek dedi ve öyle oldu yani senin haftan daha büyük 

-Reklam-
0 oy
2 Mart (681 puan) cevapladı

Pipi baya gozuken bişey erkektir iki kere dedilerse , iki oğlum var hiç şüpheli konuşmadılar

0 oy
2 Mart (919 puan) cevapladı

Bu haftada yanılma olmaz sanırım sende benim gibi kız bekliyordun galiba bnm nasibimde kız çocuğu yok  sağlık olsun 

2 Mart (123 puan) yorumladı
Ne yalan söyliyeyim insan her iki meyv den de istiyor
2 Mart (919 puan) yorumladı
Öyle Vala eğer bnm bu bebeğim kız olsaydı Bi daha doğurmazdım Vala

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...