0 oy
68 göst.
27 Şubat Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (2 puan) sordu

27+4haftaliğim en son kontrolle iki gün önce gıttım ve bebegın bagırsakları şişmiş denildi neyden oluyor şişkinliği  kalıcımı yoksa geciçi mi   günümüzdeki doktorlara güvenim kalmadı. İlk gebeliğimde zorla bebegımı aldırtacaklardı yanlış teşhis yüzünden benimle aynı durumu yaşayan var mı 

Gebelik haftası 27+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 189 göst.
0 oy
1 cevap 249 göst.
14 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eda Aslanhan (224 puan) sordu
0 oy
1 cevap 505 göst.

1,512,350 soru

24,667,987 cevap

367,102 kullanıcı

...