Progestan kullaniyorum erken dogum riskinden dolayı.amq gün içerisinde akıyor bakıyorum koyduğum bezde ıslaklıkla beraber progestan da akmış. Bu ıslaklık suyum değildir dimi
Değil canım bende gebelik basından bu yana kullanıyorum progestan su gibi akıyor 37 haftalıgım suan
Benim hamileiğimin başından beridir şuan 38.hafta gircem ve halada akıntı olıyor beyaz renk (sarı veya yeşilse önemli demek)
Ve bende 13.haftaöda leke gelmesiyle progestan kullandım o akıntı vardı ve ilaçda çıkardı altım yapış yapış olurdu.
1,512,686 soru
24,672,269 cevap
367,326 kullanıcı