4+6 hamileyim kızlar canım bisey cekti siparis ettim hemen bugun başladı gündüz soda sonra künefe aksamda baska bisey normalmi bu aşermemi yoksa pis boğazlılkmı
İkisi de mümkün :))) ben mesela gerçekten aşerdiğim gün öncesinde çok sefer pis boğazlık yaptığımı anlamıştım sjsjsj
Benim canım ilk hamileligimde deli gibi çiğ köfte istiyordu o zaman anlamıştım hamile olabileceğimi.normal olabilir durumunuz .gebelikten gebeliğe değişiyor bence ya .oğlumda da şimdi son zamanlarda as eriyorum sürekli .
1,512,692 soru
24,672,375 cevap
367,337 kullanıcı