Lekelenme oldu 6.3 bugün biraz fazla yürüdüm ondan olabilirmi keseyi bebeğimi gördük ama tedirginim
Doktora görün derim yerleşme olabilir de korkma ama hamilelikte kanama olduysa ihmal etme leke ise korkma ama için rahat olsun bir muayene olmanda fayda var.
1,512,285 soru
24,667,114 cevap
367,049 kullanıcı