0 oy
597 göst.
1 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu

Sevgili anne adaylarım herkese iyi akşamlar. Ben son adet tarihine göre 7 haftalık hamileyim. Son adet tarihim 11 Aralık başlangıç 20 Aralık bitiş .Doktora gittiğimde kese oluşmuş ama bebek daha oluşmamış olduğunu söyledi geçtiğimiz hafta pazartesi günü. Kese 9 mmdi. Görünüşe göre 3 4 haftalık hamilesin dedi. Bebeğimi ne zaman görebilirim ne zaman oluşur ve mide bulantıları tiksinmeler ne zaman başlar yardımcı olabilir Misiniz. İlk gebeliğim hiçbir bilgim yok 

3 Cevap

0 oy
1 Şubat (494 puan) cevapladı

6/7 haftalıkken görülebiliyo kişiden kişiye değişiyor tabi öncelikle sakin olman :) sağlıkla kucağına alırsın inşallah hayırlı olsn

1 Şubat (2 puan) yorumladı
İnşallah çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
1 Şubat (504 puan) cevapladı

Canım belli olmuyor benim 6 haftalıkti hayal meyal görüyorum dedi 7 haftalıkken kalp atışı oldu geç döllenme oluyor bazen oğluma 5 haftalıkken duydum değişiyor 

1 Şubat (2 puan) yorumladı
Ayyy benim daha bayağı beklemem gerekiyor o zaman. Daha kaç haftalık olduğumu bilmiyorum çünkü
1 Şubat (504 puan) yorumladı
Doktor sana ne dediyse o canım ultrason daha sağlıklı adetime göre bir hafta öndeyim ultrasona göre bir hafta gerideyim  sabır. Et o günler de geçiyor  Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
0 oy
1 Şubat (912 puan) cevapladı

Kese oluşmuşsa en az 5 haftalık gebe olman gerekiyor. Doktorun dediğini anlayamadım. 


8. haftada gidersen net olarak bebeği de kalp atışını da görürsün. 

1 Şubat (912 puan) yorumladı
Kese gözükmüş 9 mm 5 hafta ile uyumlu. Bir süre daha devam et bu doktorla. Başka kafama yatmayan şeyler olursa o zaman değiştir bence. Sakin kalalım.

Ben asistanlara muayene oluyordum. Her ay başka asistan. Gittiğim hastane eğitim ve araştırma hastanesi idi. 15. haftada değiştirdim doktorumu.
1 Şubat (2 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim. 10 gün sonra gel demişti pazartesi günü gittiğimde. Bu hafta içi perşembe günü gideceğim. Umarım bebeği görebilirim

Devlet hastanesi daha mı iyi acaba ya. Bende mi
Gitsem
1 Şubat (912 puan) yorumladı
Siz hangi hastaneye gidiyorsunuz?
Eğitim ve araştırma/ devlet hastanesi/ özel hastane ?
1 Şubat (2 puan) yorumladı
Özel hastaneye gidiyorum canım
1 Şubat (912 puan) yorumladı
Anladım. Bir süre devam edin. Dediğim gibi başka falsolarını görürseniz değiştirin doktorunuzu.

Benim gördüğüm falsolar şu şekildeydi:
3 aylık oldum hala folat takviyesine devam etmeli miyim etmemeli miyim bana bilgi vermedi asistan hekim.
12. haftalıkken kontrole gittim. 18-24. haftalarda detaylı ultrason için randevu almam gerektiğini söylemedi asistan hekim.
Ben de bu sebeplerden ötürü uzman doktora geçtim.

İlgili sorular


1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...