Anladım. Bir süre devam edin. Dediğim gibi başka falsolarını görürseniz değiştirin doktorunuzu.
Benim gördüğüm falsolar şu şekildeydi:
3 aylık oldum hala folat takviyesine devam etmeli miyim etmemeli miyim bana bilgi vermedi asistan hekim.
12. haftalıkken kontrole gittim. 18-24. haftalarda detaylı ultrason için randevu almam gerektiğini söylemedi asistan hekim.
Ben de bu sebeplerden ötürü uzman doktora geçtim.