0 oy
575 göst.
31 Ocak Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (168 puan) sordu

Kızlar kaçıncı gebeliğinz cinsiyetler nedir 

Sezeryan mi normal mi 

Keşke dediğiniz bı nokta var mı doğum şekliyle ilgili

Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

5 Cevap

0 oy
31 Ocak (270 puan) cevapladı

Ikıncı gebelık ilk kız dı normal doğdu 

Buda erkek bakalım nası gelıcek

-Reklam-
0 oy
31 Ocak (921 puan) cevapladı

3. Gebeliğim ilki ölü doğum oldu 2. Yaşıyor çok şükür 3. Bekliyorum   keşke doğuma daha geç gitseydim daha çok açılmayla 4 cm açılmam vardı gittiğimde 

0 oy
31 Ocak (584 puan) cevapladı

Normal doğumda genellikle rahmi yırtarlar dar olduğu için. çocuk rahat çıksın diye sonra dikerler çok ağrıtıyormuş. Bide bebek kafasından çekip çıkardıkları için tıravma alma olasılığıda varmış.  Bunları yaşamamak için gönüllü sezeryen tercih ettim. Onunda bazı zorlukları var ama bilmiyorum ben sezeryen tercih ederdim hep. 

0 oy
31 Ocak (110 puan) cevapladı

3 gebelik ilk kız di ikkinci erkek 3 ogrenmedim daha cinsiyet 2 defa sezaryan oldum 3 sezaryan ollohim sağ salim kovustursun insallah ilk sezaryanda ağrı azıdi ikincisi baya ağrısı dikişlerim insallah sağlıkla gelsin 🤲

0 oy
31 Ocak (180 puan) cevapladı

3.benim 2 erkek bu kız olacak inşallah keşke dediğim de erken yasta çocuk getirmek oldu keşke erken evlenmeyip çocuk yapmasaydim biraz hayatımı yaşasaydım

1 Şubat (180 puan) yorumladı
Amin amin inslaah
1 Şubat (123 puan) yorumladı
Diğerlerine göre nasıldı hamileliğiniz aşerme vs
1 Şubat (180 puan) yorumladı
Bu çok değişik tuzlu turşu asermeler ben diğer iki oğlumda tatlı delisiydim simdi bilmiyorum varmı yokmu eksi şeyler limon yiyorum hep ilk haftalarda mide bulantısı karartma vardı daha yeni yeni duzeliyorum
1 Şubat (123 puan) yorumladı
Bende öyleyim canım eskiden hiç tatlı şeyler yemezdim oğullarimda yemeye baslamistim aşırı bir şekilde şimdi gram yiyesim gelmiyor bakalım hepsi can ama gönül kız evlat da istiyor
1 Şubat (180 puan) yorumladı
Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah gönlüne göre olur

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,650 göst.

1,512,686 soru

24,672,269 cevap

367,326 kullanıcı

...