0 oy
125 göst.
27 Ocak Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (42 puan) sordu

İyi akşamlar kızlar bu arad çok sık baş ağrısı yaşıyorumgebelikte 10+3 haftasındayız. Normalde tansiyonum çıkmaz hatta aksine tansiyonum kendimi bildim bileli hep düşüktür neden olabilir acaba yaşayan var mı. Doktorum yurt dışında olduğu için başka bir doktorada gitmek istemedim

Gebelik haftası 10+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,328 soru

24,667,819 cevap

367,084 kullanıcı

...