0 oy
77 göst.
22 Ocak Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu

Merhaba arkadaşlar birsey söylemek istiyorum 15 haftalık hamileyim bundan 1 bucuk hafta önce kazanmam geldi baya hastanede kanaması durdurdular ama hala sabahları kanamam geliyor hastaneye gitigimdede biseyin yok diyorlar ama hala az az kanamam var bel agrım var normalmi atıyım resim böyle kan geliyor normalmi

Gebelik haftası 15

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,578 cevap

366,955 kullanıcı

...