0 oy
414 göst.
3 Ocak Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (144 puan) sordu

27+2 günlük hamileyim kanımda pıhtılaşma var,göbek den iyne vuruyorum ama geceler durmayan ayak ağrım oluyor,bi de tek ayağım ağrıyır,regl ağrısı gibi,iynede fayda etmiyor,benim gibi olan varmı


Gebelik haftası 27+2

3 Cevap

0 oy
3 Ocak (952 puan) cevapladı

Bilgim yok ama cnm başlığı degistir başlıktan dolayı postun kapanır 

-Reklam-
0 oy
3 Ocak (57 puan) cevapladı

Magnezyum ve d vitamini kullanıyor musun

3 Ocak (144 puan) yorumladı
D vitamini evet
0 oy
3 Ocak (226 puan) cevapladı

Bende hem kan sulandırıcı iğne hemde hap kullanıyorum benimde aşırı derecede ağrım var bende kuyruk sokumumda ve belde problem olduğu için çok ağrım oluyor magnezyum verdi doktorum pek faydası olmadı ama 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,653 soru

24,671,890 cevap

367,297 kullanıcı

...